سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درد و دل های خودمونی با امام رضا

این مطلب نظر یکی از دوستان خوبم به نام user است که شاید حرف دل من و ما و امثال ما باشه . امثال مایی که مملکتمون رو دوست داریم و حاضریم تا آخرین قطره خونمون رو در راه حق در جامعه فدا کنیم .
user  چنین نوشته بود :
به نظر من مشکلات فرهنگی ، ریشه در جامعه و خانواده های ما داره و این مشکلاتی که تو این مطلب عنوان کردی ( خدا شاه رو رحمت کنه ) کلاً فرهنگی هست .
ما نوع زندگی خودمون رو فراموش کردیم . ما فرهنگ زندگی ، آبا و اجداد خودمون رو فراموش کردیم و فرهنگی مدرن و جدید را جایگزین کردیم .
فرهنگ غربی ؛ فرهنگ غرب الان در دنیا داره مثل زبان غربی همه گیر و واجب الاجرای تمامی کشورها میشه .
ما بعد از انقلاب در کشورمان هیچ گونه انقلاب فرهنگی نداشتیم . ما اصلاً انقلاب فرهنگی نداشتیم . انقلاب ما انقلاب حکومتی و انقلاب دینی بود ، شاید اوایل انقلاب به فرهنگ اهمیت میدادند ولی بعد امام خمینی دیگه انقلاب از نظر فرهنگی مرد .
الان بعد از گذشت چندیدن نسل از انقلاب تازه مسئولین به فکر افتادند که ای وای فرهنگ ما چی شد ؟م ثل اینکه دزدیدند .
انقلاب فرهنگی برعکس انقلاب های دیگه خیلی زمان میبره تا راه بی افته . کشورهای سلطه گر این موضوع رو خوب می دونستند و خیلی خوب اجرا کردند . 30 سال طول کشیده تا این چنبن انقلابی در کشورمون رخ بده .
الان خیلی از جوونها بی هویت هستند . خیلی از خانواده ها بی ریشه و بنیان هستند . خیلی از ماها تکلیف زندگیمون روشن نیست .
همه به فکر خودشون هستند . تو چنین جامعه ای معلومه چی پیش میاد و چه صحنه های دلخراشی رخ میده .
یکی از دوستانم همیشه میگه : اگه بتونی درک کنی که زندگی تو ، بدون شادی و تامین زندگی همشهری و هم کشوری های تو شاد نخواهد بود ، مطمئن باش ، کشور ، شهر  ، محله ، کوچه و خونه تو آباد میشه .
تو کشور ما تضاد طبقاتی داره غوغا میکنه . یه عده تا خرخره خوردن و یه عده دارن میمیرن از گرسنگی . شکم گرسنه دین و ایمان نخواهد داشت . و در آخر می خوام بگم :  مسئولین کشور و اونایی که بیت المال ملت (خزانه کشور ) دست شماست ، بدونید و آگاه باشید که ، خیانت به مملکت ، ملت ، دین و ایمان مساوی با خیانت به خود و خانواده است .
پس مسئولینی که از بیت المال ملت برای خودشون بیت الحال ها ساختند بدونند و آگاه باشند که خود ، از مهمترین و اصلی ترین عوامل هرج و مرج در جامعه هستند .

پس ای مردم ، باید هوشیار باشیم و آگاهانه و با چشمی باز در تصمیمات مهم کشور شرکت کنیم تا مبادا تمام دارایی کشور، به دست روباه صفتان متظاهر به تاراج بره .

به امید ظهور منجی عالم بشریت

یا علی

مجددا از user عزیز به خاطر ارسال نظر تشکر می کنم و در عین حال عذر خواهی . به علت کامل شدن متن و روان شدن مطلب مورد بحث مطالبی را که نظر شخصی خودم بود اضافه کردم .




نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 90/4/29 توسط pishva
درباره وبلاگ

pishva

sayeh.mahtab99@yahoo.com
bahar 20
 قالب میهن بلاگ قالب وبلاگ