سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درد و دل های خودمونی با امام رضا

سلام

خوبید ؟

تمامی این ندانسته ها حرف دل مردمی است که آن ها را بی فرهنگ و سیاه می نامند . هیچ فکر نمی کردم که در این روزگار به ظاهر با تمدن ، افراد نژاد پرست بی تمدنی زندگی کنند که مردمان قحطی زده سومالی را افرادی بی سواد ، لادین ، هوسران بدانند و با افتخار بگویند که چون آنها سیاه هستند و فقیر پس مستحق چنین روزهایی می باشند .

آری ، آنان سیاه هستند اما در کشوری با معادن بسیار زندگی می کنند . هنگامی که کشورهایی که به یکدیگر لقب ابر قدرت داده اند این چنین فرهنگ یک جامعه را تسخیر می کنند و به آنان شیوه وابستگی می آموزند ، این چنین روزگارهایی قابل پیش بینی است .

جوانان عزیزم ، من خود نیز جوانم و می دانم که دوست داریم همگی خوشتیپ و با کلاس جلوه کنیم .

اما شعور عقلی به مراتب مهم تر از ظواهر است . آمریکا و بسیاری از دشمنان دین و اسلام ، می خواهند ما به کشوری عقب افتاده و بی فرهنگ تبدیل شویم . می خواهند تمدن چندین هزار ساله ما را در مقابل تمدن ناقص چند ساله خود به زیر سوال برند . می خواهند ما دچار فقرز فرهنگی شویم و باید بدانیم که در صورت تحقق آمال آنان ، دیر زمانی نخواهد گذشت که ما به عنوان تیتر یک رسانه های جهانی تبدیل می شویم . کودکانمان را در مقابل دیدگانمان پرپر شده بیابیم و دولت و مملکت را مقصر بنامیم .

اما بیاد داشته باشیم که ما هرچه بکاریم درو خواهیم کرد و یادمان نرود که علف هرز کاشته هایمان را نابود می سازد . پس بیاییم از هم اکنون ، با یاری یکدیگر علف های هرز تهاجم فرهنگی را از روح و روان خود و کشور سربلندمان ایران بزداییم .

به امید بر ملا شدن مکر مکاران

علی  یارتان




نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 90/5/27 توسط pishva
درباره وبلاگ

pishva

sayeh.mahtab99@yahoo.com
bahar 20
 قالب میهن بلاگ قالب وبلاگ