سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درد و دل های خودمونی با امام رضا

در داستان ها و افسانه های گذشته بیگانگان ، هیولاهایی زشت  بودند که عموما" از دنیای خارج به زمین و محل زندگانی آدمیان نفوذ می کردند . فیلمسازان و نمایشنامه نویسان با پرداختن به این اصل قوت تخیل بشری را به چالش کشاندند و موفق به خلق آثار ماندگار شدند .

اما سوال اصلی این است که : بیگانه چیست ؟

بیگانه موجودی است چندش آور ، زشت ، زورگو ، بی رحم که غاصب است و می خواهد حق مظلومی را پایمال کند . بیگانه ، خود را قوی و شکست ناپذیر می داند . اما چون همواره می دانیم که ظلم و ستم پایدار نیست در تمامی داستانها بیگانه توسط انسان ها به هلاکت می رسد . بیگانه ، موجودی است که برای نشان دادن قدرت کاذب خود به هر کشتاری متوسل می شود .

حال با یک بررسی سر انگشتی می توان نشان داد که کشورهای غاصبی چون اسرائیل و آمریکا و افرادی همچون بوش و اوباما و قذافی و ... کمتر از یک بیگانه نیستند . آن ها خود را مالک تمام جهان می دانند و اگر ترس از عموم مردم نبود شاید ادعای مقام خدایی می نمودند و خود را از نسل خدایان مصر می دانستند . بیگانه ، ظلم می کند و به کشتار می پردازد . سران کشور های به ظاهر متمدن هم خون مردم بی گناه را درون شیبشه کرده و می نوشند .

در نمایشگاه قران ، عکسی توجه مرا به خود جلب کرد . از دور دیدن این چنین عکسی آن هم در نمایشگاه قران و در ماه رمضان عجیب بود . عکس نوشابه کوکاکولا بر روی تابلویی به شدت نمایان بود و در زیر آن عبارت ایی نوشته شده بود . شاید در وهله اول انسان را به یاد تبلیغات رنگارنگ می انداخت . با نزدیک شدن به تابلو به گرافیستی که چنین اثر زیبا و بدیع را خلق کرده آفرین گفتم . در آن تابلو عکس یک نوشابه بود و در زیر آن نوشته شده بود :

دراکولا

خون کودکان فلسطینی

خنک بنوشید

بیگانه چنین می کند .

ای مردم آزاده جهان و کشور زیبایم ایران ، بیایید دست در دست هم در مقابل ظلم و جور ایستادگی کنیم و دنیایی زیبا ، به منجی عالم بشریت تقدیم نماییم .

به امید ظهور تنها منجی عالم بشریت

حضرت قائم

علی به همراهتان




نوشته شده در تاریخ یکشنبه 90/6/13 توسط pishva
درباره وبلاگ

pishva

sayeh.mahtab99@yahoo.com
bahar 20
 قالب میهن بلاگ قالب وبلاگ