سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درد و دل های خودمونی با امام رضا

سلام

امروز زیاد سر حال نیستم .

صبح  هنگامی که بعد از ورزش صبحگاهی سرحال و شاد از خونه خارج شدم ، تصادف کردم . سر و چشمم به شدت درد می کنه ، اما  خدا رو شکر اتفاق خاصی روی نداد .

2 ساعت بعد هنگامی که با هزار بدبختی خودم رو به کلاس رسونده بودم اعلام کردند به علت نیومدن استاد کلاس تعطیله و من تو دلم حسابی عرض ادبی به استاد عالیقدر کردم .

الان هم که زنگ زدم تا در مورد وصول چک از یکی از مشتریان سوال کنم ( چکی بابت خدماتی که 2 ماه پیش ارائه داده بودیم و باید 40 روز پیش پرداخت میشد ) ما رو حسابی شست و در حالی که جای بدهکار و طلبکار و اشتباهی گرفته بود گفت : مگه من بیکارم تا شما زنگ بزنی من جوابت رو بدم .

نمی دونم سوزش شدید چشم و درد سرم رو به خاطر تصادف تحمل کنم ، یا ضد حالی رو که بابت کنسلی کلاس بهم خورد رو و یا حرف های این آقای به ظاهر مودب و متشخص رو .

خدا آخر و عاقبت من رو تا شب به خیر کنه .

یا علی




نوشته شده در تاریخ سه شنبه 90/7/5 توسط pishva
درباره وبلاگ

pishva

sayeh.mahtab99@yahoo.com
bahar 20
 قالب میهن بلاگ قالب وبلاگ