سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درد و دل های خودمونی با امام رضا

با نزدیک شدن به زمان انتخابات و مشخص شدن لیست جبهه ها بازار نظر خواهی و پیش بینی داغتر و داغتر میشه . اگه روزی شنیدید که آقایون و دست اندرکاران چند تا اختاپوس صید کرده و به حوزه های انتخاباتیشون بردند تعجب نکنید . اختاپوس ها نتایج انتخابات رو پیش بینی می کنند مثل هلو و اگر غیر از اون اتفاق بیفته نشانه تقلب در انتخابات است . راستی اگه نتایج انتخابات به نفعمون نبود برای اینکه دل امثال نوری زاده ها رو نشکونیم دوباره باید به خیابون ها بیاییم و اعلام کنیم که تقلب شده . من خودم به شخصه همیشه از رو بغل دستیم کد ها رو می نویسم . همین یعنی تقلب . در ضمن می تونیم علاوه بر اختاپوس برای پیش بینی از انواع و اقسام حیوانات دیگه استفاده کنیم . من خودم به شخصه چون نزدیک سال نو است و همیشه زودتر ماهی قرمز می خرم از ماهی قرمز شب عید برای پیش بینی استفاده می کنم . چون هم ارزونتره و هم هزینه الکی تحمیل شده نیست .

یه نصیحت حسابی هم به جوون های بیکار همپای ماهواره و بیگانه دارم . جون مادرتون بعد از اعلام نتایج اگه احساس کردید به نفعتون نیست سطل آشغال ها رو آتیش نزنید. شما ها که سطل ها رو آتیش میزنید نه تنها شهرداری آشغال ها رو اون شب جمع نمی کنه بلکه هزینه سطل ها رو هم جزو پسماند میکشه رو قبض  پسماند. اون موقع ما میمونیم و اه و نفرت به شما و انتخابات و شهرداری و خیلی چیزهای دیگه . یه خواهش کوچولو دیگه هم داشتم مسیر خط ویژه به خصوص بی آر تی رو نبندید . آخه می دونید من با مترو رفت و آمد می کنم . مترو همینجوری شلوغه شما هم اگه بی آر تی رو ببندید ملت میریزن تو مترو . اون وقت من دیگه برای سوار شدم باید چند ساعت معطل بشم و آخر سر تحت فشار بیشتر از این روزها خودم رو بچپونم تو قطار .

و اما نصیحت مهمتر . درسته که عده ای از سرشناسان قبل از ورود به سرای قانون ، قانون شکنی می کنند و تبلیغات زیر زیرکی خودشون رو زودتر از زمان اعلام شده آغاز می کنند اما یادمون باشه که قانون با قانون شکنی نمی شکنه بلکه با عناد و خودخواهی می شکنه و خرده شکسته هاش هیچ وقت به دست و پای آدم های با نفوذ نمی ره بلکه من و شمای عادی رو در زخمی می کنه . پس با وعده و وعید های دروغین عده ای که به بهای ناچیز مملکت خودشون رو فروختند اختیار از دست ندید . آزادانه و با چشمی باز در انتخابات شرکت کنید . مشارکت تک تک اعضای جامعه یعنی دفاع از ارزش هایی که خودمون برای رسیدن به اونها تلاش کردیم . یعنی خود کفایی در تصمیم گیری.




نوشته شده در تاریخ شنبه 90/11/15 توسط pishva
درباره وبلاگ

pishva

sayeh.mahtab99@yahoo.com
bahar 20
 قالب میهن بلاگ قالب وبلاگ