سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درد و دل های خودمونی با امام رضا

سلام بر دوستان گلم

قبل از هر چیز چون حب ذات بالایی پیدا کردم تولد خودم رو به خودم تبریک میگم و امیدوارم صد سال به خوبی و خوشی در کنار همسر و فرزندانم در آینده ( ریحانه خانم و محمد هادی ) زندگی کنم .

چند وقتیه که در مورد مسایل جاری در مملکت چیزی ننوشتم . امروز نه اینکه احساس می کنم یک سال بزرگتر شدم  می خوام در مورد مهمترین مسئله ای که در روز تولدم اتفاق افتاد بنویسم .

90/08/10  استیضاح وزیر دارایی و اقتصاد

خیلی از داستان ها در این چند ماه از اختلاس 3000 میلیاردی شروع شد . یه آقایی که من بهش میگم آریا ، تصمیم میگیره که با گشایش  اسناد و اعتبارات بانکی به قول ما پولی به جیب بزنه و به نیت خودش کار و کسبی برای جوان های این مرز و بوم دست و پا کنه . پس با گشایش این اسناد و سرمایه ای که خودش داشته یواش یواش کارش رو شروع میکنه . کارخونه فولاد مبارکه رو میخره و مجددا" شروع به کار می کنه ، بانک آریا رو تاسیس می کنه ، شرکت های خصوصی و پربازده ای رو ایجاد می کنه و با هزارتا خون دل خوردن 3000 میلیارد رو میکنه 4200 میلیارد تومان . بعد گند کار در میاد . میگن این بابا اختلاس گره . خودش و دار و دستش رو میگیرن . اونایی هم که میبینن تا خرخره رفتن تو لجن میرن اون ور آب و طی یک تماس تلفنی خودشون رو بی گناه جلوه میدن .

همه این اتفاقات زمانی رخ میده که چند ماه قبل آقا محمود احمدی نژاد ، ریئس جمهور عزیزمون الکی قهر کرده و سر کارش نمیومده . تازه یه جاهایی هم در مقابل حرف رهبر  ایستاده و همه دارن چپ چپ نگاش میکنند و دوست دارن همه چیز رو بهم ربط بدن .

دار و دسته فتنه ای ها هم از این موقعیت استفاده کردند و دولت رو بی کفایت و نالایق نشون میدن . آقای حسینی عزیز ما هم در زمانی که انگار همه دست به دست هم دادند تا این دولت رو شکست خورده و سست نشون بدن و تمامی زحمات رییس جمهور و هیئت دولت رو زیر سوال ببرند ، استیضاح شد . درسته استیضاح رای نیاورد اما نمی دونم کسی که ایشون رو دزد خطاب می کرد چطور می خواد جواب خدا رو در اون دنیا بده . با کفایت ترین و کاری ترین وزیر مملکت رو دزد خطاب کردند و ... یاد روز استیضاح کردان افتادم . خدایش بیامرزد . یاد حرف های آقای نوباوه میوفتم و یاد آخرین روزهای و شاید آخرین نگاه کردان .

ای کسانی که در راس امور هستید ( مجلس در راس امور است ) در سخن گفتن کمی فقط کمی تعقل کنید . ایکاش اسم مفسدان اقتصادی اعلام میشد تا بعضی از آقایون با دیدن اسم خودشون و یا آقا زاده هاشون تلنگری بر پیکره و روحش وارد می ساختند .

علی به همراهتان

یا حق 




نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 90/8/11 توسط pishva
درباره وبلاگ

pishva

sayeh.mahtab99@yahoo.com
bahar 20
 قالب میهن بلاگ قالب وبلاگ