سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درد و دل های خودمونی با امام رضا

سلام بر تمامی عزیزان دل

 

من خوبم انشالله که شما هم خوب باشید و از زندگی لذت ببرید .

قبل از هر چیز از دکتر هوشمند عزیز تشکر می کنم که با تشخیص عالی و به موقع نسبت به درمان من اقدام کردند . تا اخرین لحظه عمل کسی باورش نمی شد که بیمارم .

بعد از عمل برای تشکر از اقای دکتر شعری طنز رو تقدیم ایشون می کنم

گفتم که کیست دارم گفتا کیستت درآید       گفتم که پول  ندارم  گفتا  پدرت  درآید

گفتم که بر خیالت ما را پولدار می بینی        گفتا که در حقیقت پول از جیبت درآید

گفتم که درد کیستم رسوای عالمم کرد        گفتا اگر بخواهی کیستت بیرون درآیم

گفتم  آپاندیسم  را  اینبار  چگونه دیدی         گفتا که در جیب ما  پول بیشتر   درآید

گفتم که   با  پول ما  ماشین جدید  خریدی      گفتا خموش بیمار پس عمل بینی چه آید

بار الهی خود شفا دهنده بیمارانی - بار الهی تو راهنمای انسانهایی - بار الهی تو بزرگی و علیم - بار الهی بر دردهای نهان ما تو گواهی- بار الهی به ما همان ده که همان به - بار الهی روزی پاک نصیب ما بگردان - بار الهی مددی که از تو غافل نشویم

علی به همراهتان

یا حق




نوشته شده در تاریخ یکشنبه 90/10/11 توسط pishva
درباره وبلاگ

pishva

sayeh.mahtab99@yahoo.com
bahar 20
 قالب میهن بلاگ قالب وبلاگ