سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درد و دل های خودمونی با امام رضا

حاج آقا چرا اومدی اینجا ؟

می خوام برم مجلس

بری مجلس ! آخه بری اونجا چیکار کنی ؟ تو رو خدا دست از این کارا بردارید قباحت داره

چی چی قباحت داره می خوام برم ثبت نام کنم نماینده بشم بزنم تو دهن گرونی بگم چیه تو هم با آمریکا هم دست شدی تو هم هیچ غلطی نمی تونی بکنی

پدر من نماینده شدن سواد می خواد . علم می خواد . وضعمون رو ببین با سواداش رفتن نماینده شدن وضعمون اینطوریه چه بمونه به اینکه شما ها برید . جون من کوتاه بیا . نری واسه ثبت نام ما آبرو داریم ها

چی چی ؟ برو بابا علم و سواد سیاست کجا بود . خودم دیدم میگن سیاست ما مثل دیانت ماست . من نماز می خونم روزه هم می گیرم پس چی دیانتم خوبه با یه دو دو تا چارتا کردن هم میشه فهمید که سیاستمون هم بنا به همون حرف مورد قبوله . در ضمن تا حالا کی رو دیدی که سواد سیاست داشته باشه . اصلا" تا حالا کی رو دیدی که با سواد و علمش تو کاری گماشته شده باشه / اگه پارتی داشته باشی کارت ردیفه . هنوز اگه قبل از انقلاب دو تا هم پهلوی ها کوبیده باشن دم گوشت و زندان دیده باشی و یه کوچولو هم شکنجه دیگه عالی میشه . تو جنگ هم اگه دو تا مصاحبه کرده باشی و رفته باشی چند تا عکس با تانک های عراقی انداخته باشی دیگه حرف نداری . من هم چی ، تموم این شرایط رو دارم تازه هم رفتم تو این دانشگاه ها که سریع می تونی قبول بشی مدرک بگیری فوق هم گرفتم . دیگه جای هیچ حرف و حدیثی نیست . راستی تو که حتما" به من رای میدی ؟

پدر من ، مردم ما انقلاب کردند چون از دست آدم های بی سواد و دهن بین خسته شده بودند . چون می دیدند که 80 سال از بهترین تکنولوژی های روز دنیا عقب هستیم . بعد انقلاب جنگ شد . خیلی از متخصصین و دانشجویان ما به خاطر آرمان هاشون رفتند و شهید شدند . 8 سال مدت کمی نبود یا شهید میشدند یا امیدشون رو از دست می دادند و از مملکت می رفتند . بعد از جنگ ما موندیم و یه کشوری که خیلی از جاهاش با خاک یکسان شده بود . چون متخصص نداشتیم چراغ سبز به کشورهای دیگه نشون دادیم تا بیان برامون پل بزنند جاده درست کنند و خیلی از کارهای دیگه . حاج آقا ، تازه تازه داریم خودمون رو پیدا می کینم . تازه تازه داریم پیشرفت می کنیم . ما مردمی هستیم که به گفته پیامبر اسلام اگه علم در ثریا هم باشه بهش دسترسی پیدا می کنیم .اما در شرایط خاص خودش .

گنده تر از دهنت حرف می زنی . کار دست خودت میدی بچه جون

کار رو اونایی دست ما میدن که بدون فکر و سواد در جایی که حقشون نیست واستادن و از روی عدم آگاهی بذر تفرقه ورو پای های این انقلاب و حکومت می ریزند .

دیگه باهات کاری ندارم دعا کن که نبینمت

من هم امیدوارم شما رو هرگز نبینم

یا علی




نوشته شده در تاریخ سه شنبه 90/10/20 توسط pishva
درباره وبلاگ

pishva

sayeh.mahtab99@yahoo.com
bahar 20
 قالب میهن بلاگ قالب وبلاگ