سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درد و دل های خودمونی با امام رضا

سلام بر همه دوستان و بهترین مونس روزها و شب های دلدادگیم امام رضای مهربانم .

قبل از هر چیز فرا رسیدن تولد مولایم رو به همه و به خصوص حضرت مهدی موعود تبریک عرض می کنم . و مهمتر از همه اینکه قراره عید قربان بیاییم مشهد . تبسم از خوشحالی در پوست خودم نمی گنجم مؤدب . مشهد برای من یادآور تمام دلدادگی هاست . می دونید من یه مقطعی از دوران دانشگاه رو در قم بودم . اونجا بود که با توسل به خواهر گرامی مولام به عشقی حقیقی نسبت به اولیا و امامانم پیدا کردم و شدم شیفته مرام و منش آن بزرگوار . امامی که ارزش خواهرش را به قدری می دونه که گفته زیارت خواهرم مثل زیارت منه . یه خواهر و برادر واقعی و به تمام معنا بودند .

نمی دونم برای شما هم اتفاق افتاده که با دیدن یک گلدسته آرامشی تمام وجودتون رو فرا بگیره . حتی گلدسته های حرم امام رضا برای من آرامش بخشه . تا سه سال پیش هر سال موقع سال تحویل روبروی گنبد طلایی حرم وامیستادم و دعا می کردم اما الان چند سالیه که به علت مشغله های اری نمی تونیم بریم . پارسال اولین بار بود که دستم به ضریح رسید بعد از اون تا چند ساعت احساس می کردم که در دستم نیروی زیادی نهفته . احساس می کردم که یک یا علی زیبا مولا به من گفته و با ید تواناش من رو بلند کرده .

می خوام یه اعترافی کنم و از شما دوستان تقاضا دارم که برای برآورده شدن حاجتم دعا کنید و آمین بگید و در صورت امکان کمی راهنماییم کنید .

متاسفانه مدتیه که در خواندن نماز کاهل شدم . با اینکه صبح ها ساعت 5 از خواب بیدار میشم اما باز هم ... اصلا" در انجام دادن تمامی کارهام دارم تنبلی می کنم . دیگه ورزش نمی کنم ، کتاب نمی خونم ، نمازم رو صد تا در میون می خونم . این حالت داره وجودم رو آتیش می زنه . خیلی دنبال دلیلش گشتم ولی نتونستم پیدا کنم . دوست ندارم با این وضعیت به محضر مولام برسم . پس دست ها رو عاجزانه رو به سوی معبود می کنم و از ته دل بای هدایت تمامی جوانها از خدا مدد می خوام . راهنمایی می خوام .

امام رضا جون خوبم ، خیلی دوست دارم و امیدوارم بطلبی و من با سر بلندی و پشت سر گذاشتن مشکلات و کوتاهی ها به نزدت بیام .

راستی امام رضا جونم بابت تمامی لطف هایی که در حقم کردی ، می کنی و خواهی کرد از شما مممنونم و امیدوارم سزاوار باشم تا شده حتی با نوازش سر کودک یتیمی ، جبران محبت و لطف بیکرانت رو بکنم .

راستی دوستان عزیزم ، می خوام به مناسبت ایام محرم ( البته می دونم که الان نیست و چند ماه دیگه است ) هیئت مجازی محبان علی اصغرwww.haliasghar.parsiblog.com رو راه اندازی کنم . از تمامی دوستان عزیزی که می تونند کمکی در این راه به بنده حقیر نمایند خواهشمندم  از دوستانی که عکس ، قالب و مطالب مرتبط با این موضوع دارند آن را برای من به نشانی sayeh.mahtab99@yahoo.com ارسال نمایند تمامی مطالب و تصاویر با نام خودتا درج خواهد شد . راستی می تونیم خاطرات خودمون رو هم در آن قرار بدیم .

منتظر یاری شما دوستان عزیز هستم .

به امید دیدار

علی به همراهتان




نوشته شده در تاریخ دوشنبه 90/7/18 توسط pishva
درباره وبلاگ

pishva

sayeh.mahtab99@yahoo.com
bahar 20
 قالب میهن بلاگ قالب وبلاگ